понеделник, 19 януари 2015 г.

12.01- 19.01

Ето какво правихме тази седмица ...

Тази игра е супер интересна на Ежко. Пълня легена с изрезки и му слагам различни малки играчки, които да търси. Тази снимка е от преди две седмици.

Като му предложих отново изрезките от вестник със скрити "съкровища", вече знаеше какво да прави и веднага започна да търси и за секунди намираше малките играчки ( а преди това доста се тюхкаше). Тук се чуди какво има на главата :) ( това е едно от заниманията, с което най- дълго си играе)

Тук съм му сложила лампичките от елхата, доста се хипнотизираше от тях когато бяха на елхата. Бих казала обаче че бързо му омръзна, после го сложих да седне и му сложих пелената на главата а отгоре лампичките, така повече му хареса.


Играхме си с капачки, голямо дрънкане падна и разглеждане. Заедно с изрезките ни беше фаворит.

За първи път осъзнато използва лъжицата за каквото трябва, аз му слагах на лъжичката, а той в устата :) Много съм щастлива :)

А пък тати каза, че е от ЦСКА

Пълнена чушка с ориз, спанак и чесън. Хареса се мнооого.

Стана голямо мазало с брашното, но беше забавно и развиващо за сетивата. Дори на мен докосването на брашното ми действаше успокояващо. Правех така все едно вали сняг, това беше хит. Ежко само се протягаше и искаше да хване снежинките, също хващаше брашното, стискаше, мацаше, определено се хареса.

Храним се с макарони във формата на коли, страхотно занимание за финната моторика. Беше прекрасно да го наблюдавам как борави с два пръста. Като се нахрани започна да ги мачка, беше му интересно как излизат от пръстите му.

Поспаланковци

Няма коментари:

Публикуване на коментар