неделя, 7 февруари 2016 г.

Предизвикателства за нашите деца

Здравейте,

Хрумна ми една идея и за няколко дена сформирах екип.
С няколко майки всеки понеделник ще ви предизвикваме да отделите няколко минути за децата си, като ние ще ви дадем идеи и тема, а вие ще доразвиете и споделите с нас.
Така ще си помогнем взаимно и ще съберем много идеи на едно място, това ще е полезно за всички майки, баби, татковци, каки и ... :D
Проекта е прекрасен и силно вярвам,че ще се задържи.

Правилата са прости:
- Ние предлагаме тема и идеи.
- Вие действате, заснемате и споделяте с нас или във фейсбук страницата ни, или под постта на дадената тема (ако имате блог, моля споделете с линк за нас).
- Най - идейното занимание печели ваучер на стойност 5лв от магазин за дървени играчки Ежко Бежко, (малка награда, но от сърце), за Плевенчани наградата може да е еднократно посещение в Монтесори занималня.

Ето и кои сме ние, с няколко думи да се представим :)

Аз съм мамаВероника, това е моя блог и горе долу май ме познавате и виждате какво правя.
Обичам много да се занимавам с моето дете, да го виждам как расте и се радва на света, изучавайки го играейки и с усмивка, всеки ден. От малка мечтая да съм учителка, е станах такава, а сега си имам и малка Монтесори занималня, в която майки, деца и аз се учим взаимно :)

Мама Маги
и нейното дете Веда. Веда е на годинка и 2 месеца и много обича всякакви дейности, свързани с ръцете - да пресипва и прелива, да рисува, да пресажда цветя и да помага с всякаква домакинска работа. Тъй като тя има постоянна нужда от занимания, които да ангажират вниманието ѝ, аз всеки ден ровя из интернет, за да успявам да ѝ осигурявам заетост. Сигурна съм, че има много майки като мен и мисля, че е чудесно да можем да споделяме опита и идеите си, за да сме в помощ на децата си, а и за да прекараме поредния хубав и интересен ден.

Мама Ивелина Здравейте, казвам се Ивелина. На 35 години съм. От гр. Варна. Харесва ми да създавам неща с ръцете си. Харесва ми да правя играчки за дъщеря ми. Да се забавляваме взаимно и да се учим. Йони е 1 година и 3 месеца. Обичам да я наблюдавам как расте и се развива. Как открива и попива света около нея.

Мама Анна Името ми е Анна Петрова и съм майка на Борис , който към днешна дата е на година и три месеца. По професия съм зъботехник, а свободното си време обичам да запълвам с приключения и творчество. През различните сезони заниманията са различни разбира се…
Зимата се забавляваме да караме ски /тази година се надявам и Бобо да пробва, но това само той може да го реши /, също от няколко години насам участвам в едно изключително състезание по иглустроене – страхотна емоция, препоръчвам и търся съмишленици ! Пролетта я отдавам на гребане с каяк в язовири морета и всякакви локви, където може да се движи каяка. Лятото е морско… в комбинация от плуване, уиндсърф, обикаляне по разни скалисти морски чудесии на интересни Гръцки острови, абе с две думи - хубави работи. С есента идва и пещерният сезон, най-романтичното време в годината. За това мога да говоря дълго и чувствено, но … някой друг път. И през всичко това време неотлъчно до нас е палатката, челника и любовта.
За творчеството какво да кажа … занимавам се с керамика от… вече не помня от кога. Може би и пещерите ми харесват толкова … заради многото глина вътре. Предимно създавам бижута за хората. Доставя ми страхотно удоволствие – както изработката, така и да видя как нещата ми са носени със страст и вдъхновение. Сега в главата ми има много нови проекти, вдъхновени от малкия Бобчо, както и от други неща. Надявам се съвсем скоро да се реализират. Към творчеството мога да спомена и фотографските ми занимания. Определено харесвам да правя снимки. Привлича ме заснемането на точния момент, нежността на галещата светлина и звукът от натискането на копчето, запечатващ всичко. Ах, спомени, спомени…
Това за мен … Приятно ми е!

Мама Фани, майка на две момиченца - на 3,6г. и 1,10г. Детска и начална учителка по образование.

Това е нашият прекрасен екип.

Търсим и още спонсори, ако някой има желание с нещо мъничко да се включи :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар